Sunday, June 11, 2023

Sjetit će se

 


Otišla sam jer me zemlja boli,

jer me ljudi grde, psuju;

otišla sam jer me Bog moj tako voli

da Mu riječi neprekidno odjekuju


u mom sluhu, u mom duhu.

Otišla sam jer me Nebo zove

da Mu pjevam u tom ruhu

kao košuta bez vode ove


što prolijeva sebe siromahom.

Beskućnik sam, mati moja,

uzela sam jednim dahom

sve što dala mi je ljubav tvoja.


Nemam oslonca za svoju glavu

i ni briga mene nije

jer ni pronašla ja nisam onu pravu

riječ od koje zemlja pije.


Sada znam da, Isuse, Ti nije lako

praštati i suditi na Sudu,

da Te hoće uništiti pero svako

da od Tebe stvori samo ludu.


I ja luda sam od brige

za te ljude, za taj puk

koji samo broji tere, gige,

koji ne zna razapeti luk.


Nisam ništa ostavila

da bi bilo zemlji vrijedno.

Za Tebe sam ostarila

kao žiće od ljubavi bijedno.


Sjetit će se svi mornari

kada zatreba im Zvijezda mora

da im vrati život stari

od kojega sviće nova zora.


Sjetit će se i zazivati u pomoć

Boga svoga, Krista razapeta,

kad im jutrom svane ponoć,

kada zahvati ih vatra Duha Parakleta.

11.06.2023. 20:51


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts