Sunday, June 25, 2023

Božansko začeće vjere


 

Pjevat ću poeme tanke,

mladoj noći osamljena;

prekrit ću i sanke, i uranke,

tom svježinom omamljena.



Mjesec mladi sakrio se pogledima,

noć je tako svježa, tako budna

kao da je prišla sjajnim ogledima

pa mi ova riječ još nije uzaludna.



Upijam dok mogu, punih pluća,

duše prekrivene koja mrazi.

Prošla mi je ta groznica vruća,

sada čas mi pjevanja silazi.



Tko bi sada zaspao bez poštovanja,

što bi smjelo remetiti udisaje?

Priđi, Duše Sveti, dijeli putovanja,

počuj duše moje uzdisaje.



Ona glas je ispunjene tame

svjetlom vjere što uzima maha.

Tako lako, jednostavno i bez drame,

Ti si ovdje, na početku moga daha.



Ovo mjesto sad za ljubav plodi

i za mlade ljubavnike što se traže.

Blago onom koji sad se rodi,

taj će biti biće buduće, najdraže.



Sad je vrijeme, sad je čas

od začeća nade, ljubavi i vjere.

Neodoljivo me podsjeća na nas

kada blagujemo božansko bez mjere.

25.06.2023. 00:12



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts