Sunday, March 7, 2021

Vrijeme milosno




Previše sam govorila putom,

lijepu sliku nosila pred sobom,

a sada je spasonosno vrijeme

urodilo djelima pod Tvojim skutom.

Sad osluškujem ja, Kriste, s Tobom

jer je proklijalo to proljetno sjeme



od kojega nađe se po koji cvijet.

Sve je drugo samo gruba varka

s kojom zloduh bezobzirno stupa

u taj vrli, rasprodani svijet.

Moja jedrilica obična je barka

koja samo se na suncu kupa.



Sladak Tvoj je zakon, zapovijed

u kojoj mi duša moja opet stanuje,

nakon dugih dana ciče zime, mraza.

Sladak to je život kao med,

i kada mi srce moli, ili kada samuje

da bih brže odmakla od jaza



što ga napasti i grijesi čine.

Neću više gledati u crno zlo,

neću vidjet ni ljepotu mnogu

sve dok Tvoja slava mi ne sine,

dok preda mnom ne osvijetliš tlo.

Sidro zapelo mi je u Tebi, Bogu.

06.03.2021. 23:02 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts