Tuesday, March 2, 2021

Molitelj



Svaki jedan koji moli

Jedinoga Boga, Svevišnjega,

odgovore svoje zna.

Istina je Ljubav koja ljubi, voli

čak i kad je mrze povrh svega.

Ona vječni život tka.



Nije važno znaš li govoriti

već je važno čovjekom se zvati

što ga Ljubav obasipa.

Ljepše kiša će ti romoriti

nego onaj koji želi znati

koliko je kuna vrijedna lipa.



Nije čovjek ako ne prihvati

srcem svojim onu višu Volju

od koje su nastala sva prava.

I tek tada Ljubav ga zahvati,

i tek tada zna za Zemlju bolju.

Rumena je, nije plava,



kao Krv što kaplje na nju

i od ljubljenoga Čela stvara

visinske trenutke vjere.

Takvoga te ljubi noću, danju,

i u tebi se odmara

kao Dijete koje nema mjere.



Riječ je Boga koja tvoje riječi traži,

molitvu ti mednu za to sveto Uho;

ona jedini je način postojanja,

a sve drugo Krista da osnaži

da te ljubi u to vrijeme gluho

kada držiš prevelika odstojanja.



Zato pjevam jer mi pjeva On,

jer mi Nebo šalje moje ptice

koje sve su ovdje da mi služe,

a ja njima predajem svoj tron

samo zato da Ga molim nemilice,

makar prašini mi srce puže.



Duše Sveti, Ljubavi i Pravednosti,

s Tobom idem na kraj ova svijeta.

Slušaj, molim, pjesmu svoga puka,

makar nije ugodna u svojoj predanosti.

Nek me nose ptice dalekoga leta

sve do Tvojih otvorenih luka.

02.03.2021. 10:39

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts