Saturday, March 13, 2021

Križ časti



Nakon ovih dana, Ti me uskrisi,

podigni me, Kriste Bože,

da Ti pjevam hvalospjeve

svojim križem koji tu, nada mnom visi,

što ga vučem ispod kože

da natopim njime anđeoske usjeve



o kojima sada ništa ne vidim i ne znam.

Ti pokazat ćeš mi život moj

i moje rođenje za koje si sebe dao

da Ti riječi svete nikada ne rasprodam

već da slijedim samo zakon Tvoj;

vidjet ću i križ od grijeha pod kojim si pao



da bi plodna bila moja sjetva,

da mi ne bi dani prošli kao pljeva

koju vjetrovi raznesu.

Križ je ovaj obilata da Ti bude žetva

jer u križu duhom Tebi hvale pjevam

da me ptice još dalje odnesu



gdje se vidi svete Krvi trag,

gdje se razapinje duša Ti božanska,

duša ljudska koja mene ljubi.

Svaka suza Tebi dar je drag,

makar ljubav moja je poganska,

kroči tamo gdje je plač i škrgut zubi.



Samo Tvoje sveto Srce vidi mene,

čak i razloge mi Ti ulijevaš,

Ti si Onaj koji ima vlast.

Klanjam Ti se, duše uznesene,

jedini si, Isuse, moj Bog jer uspijevaš

od mojega križa načiniti čast.

13.03.2021. 04:40 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts