Thursday, January 9, 2020

Nebeska nagrada



Mogla bih pisati poeziju,
skladati svoje kompozicije,
pjevati hvalbene psalme;
proizvoditi misaonu koheziju,
rješavati svjetovne kontradikcije,
uzgajati borove i palme.


Mogla bih svijet ovaj grliti,
tražiti posvuda inspiraciju
i strpljivo, strpljivo čekati;
srcem ka nebu hrliti,
aplicirati inicijaciju
i sve probleme zanijekati.


I brige, te brige bi nestale
kojima se natače srce trudno
za svaku osobu dragu;
i sve bi boleštine prestale,
a sve bilo bi uzaludno,
duša bi sišla paklenom pragu.


Mogu odglumiti zadane role
protiv kojih, evo, ratujem,
one me zovu čitava života;
i sve konzekvence od njih me bole,
mada nebesko dostojanstvo svatujem
jer sve drugo bi bila grehota.


Nagradu veliku iščekujem
i ne od ovoga svijeta tmurna
koji me poput nasljeđa prati.
Već dugo ja božansku glazbu čujem;
o, tako sam sigurna
da su me spoznale nebeske vlati.
09.01.2020. 03:15







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts