Friday, January 17, 2020

Nasljeđe ljubavi



Ti si, Gospodine, Kralj,
vladar života si moga,
središte moje i baština.
Ti me vodiš uvijek u dalj,
izvlačiš iz svijeta zloga
što drži ga pusta taština.

U Tebi ne robujem više
gospodstvima raznim
i državnom aparatu,
sustavu kojega ispiru kiše,
zakonodavcima praznim,
ni strašnom senatu.

Ti uzimaš samo mi mane,
Tvoj porez je slatka spoznaja,
Tvoj sud je milostinja sama,
a zakon Ti od slobode znane,
moralnost na vratima raja
izvor su Tvoga plama.

Ti vladaš za moj probitak,
poniženje Tvoja je politika
do zadnjega kraja na križu.
Srce Tvoje je, Kriste, moj bitak,
opraštanje Tvoja je kritika;
pohvale Tvoje samo se nižu.

Ti si, Gospodine, baština moja
budućih dana i od davnina,
ljubavi medne nasljeđe prvo,
posljednja pobjeda velikog boja.
Na krivim putima moja ravnina,
Ti si od moje kalvarije drvo.
17.01,2020. 06:40

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts