Tuesday, January 21, 2020

Introvert



Tad još nisam za se znala,
da sam sebična i svoja
kao što to sada jest.
Nije da sam s uma sada spala
uslijed neprekidna ptičja poja
već ja sad sam rastvorila pest

da iz mene sve iziđe
što se nikad usudilo nije
jer su rekli da sam svjetovna sramota,
jer me, sitnu, snašlo stiđe;
i da poslije bit ću gora nego prije,
da nikada neću biti sva blagota.

Kao krivac za sve dobre napore,
stasala sam poput stroga introverta,
svi su drugi bili mudri iznad mene.
S krinkom gutala sam njine greške i gafove,
ali duša bijaše mi inocenta
koja gubila je mnoge uspomene,
nije znala čak ni cvijeću prebrojati lapove.

A sad, dušo, ova duša cvate,
lebdi poput sjajna sokolova pera;
sebična je, brine samo za se.
Čelične raširila je late,
vjeruje u Boga i nosi je vjera,
i prikuplja svoje autentične čase.
21.01.2020. 20:02

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts