Wednesday, June 20, 2018

Vapaj naroda


Zovem Te k sebi privlačnim snagama,
zaboravljam onu molbu za koju već znaš.
I pitaš me jesam li duhovnim vagama
izmjerila prošnju dok mi sve opraštaš.

Ne, zaista nije prošnja mi važna,
važno je da me je dovela do Tvoje moći.
Moja želja bila je razložna, snažna
i zbog nje sam željela bliže Ti doći

jer moje je pitanje zapravo potraga
za pravim razlogom s kojeg Te zovem.
Nije mi svejedno, Tvoja volja preblaga
neka se vrši u trenu najgorem

kad zavapim Ti: "Bože, pomozi nam svima!"
Jer nama je potrebna slava i smijeh,
kapljice rose na cvijeću od pepela, dima
od kojih nam prijeti propast i grijeh.

Nama je potrebna potvrda, uspjeh,
pohvala snažna s Tvoje strane,
nagrada velika kao života tijek;
osvijetli nam naše buduće dane.

Dopusti nam sretne trenutke slavlja,
a potom nas opet u žrvanj pošalji
gdje ćemo spoznati da se obnavlja
povijest i zemlja u velikoj ralji

što nas hoće ugrabiti sve.
Podaj nam snage, mudrost i vjeru
jer Ti najbolje znaš muke nam te,
jer Ti nikad ne daješ na mjeru

već je izobilno Tvoje darivanje,
Milost u ponoru borbe za bod.
Izvadi nas  brzo na svjetlo danje
da s Tobom nastavimo naš vječni hod.
‎20. ‎lipnja ‎2018. 20:31:46

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts