Tuesday, June 12, 2018

Kamenje od Duha

16Ne znate li? Hram ste Božji i Duh Božji prebiva u vama. 17Ako tko upropašćuje hram Božji, upropastit će njega Bog. Jer hram je Božji svet, a to ste vi.

Ljubavi života vječnoga,
slatki Sjaju moga dostojanstva,
Tebe zovem neprekidno
kao Prijatelja jedinoga
usred noćnoga prostranstva
što me guta neprevidno.

Iako u Tebe uvijek padam,
nikada me ne prevari kob,
nikada na stranputice.
Niti sa sobom ne vladam,
niti mrzim biti rob,
niti nosim natuknice

od kojih bi čitav ovaj svijet
rado si načinio religiju,
vjeru praznih riječi.
Ti si mojih misli let,
u Tebe se osjećaji moji sliju,
moja djela, satkana od mliječi.

Još me podučavaj, Oče moj,
još mi veće ponore otkrivaj
i vodi me samo dalje
da ja spoznam ovaj boj;
za slobodu me okivaj
da ne spuznem u te ralje

što se medom časte.
Ne daj meni okusiti slada
već me nosi na taj zid,
koji u visine raste,
kao kamen Nebeskoga grada
na kojemu oštar stoji brid.

U tom društvu, u tom Gradu
dijelim životne molekule,
tu mi izviru sva pića;
tu po meni točiš nadu
koja svjedoči mi protiv hule,
pronalazi sveta bića,

sveto kamenje od Duha.
Tu, kraj Tebe, riječ mi šuti,
ali muk taj bremeniti
daje mojoj duši Kruha
da mi nalik Tebi budu puti
kada pleteš ove niti

od kojih mi duša progovara
sve što Tvoja ljubav znači
na tom uzburkanom moru.
Nema boljega od toga dara
kada Isusova riječ mi zrači
dok me vodiš na tu Svetu goru.
‎utorak, ‎12. ‎lipnja ‎2018. 02:26:10


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts