Wednesday, June 6, 2018

Eliksir vječnosti


Da sam htjela, živjela bih sada
kao neka sretnica u dvorcu;
možda velika bi bila moja nada
da ću omiljeti vlastitome Tvorcu.

Da sam htjela, postigla bih karijeru
usred velegradska lijepa zdanja;
možda spoznala bih u kojem to smjeru
moram ići da bih našla put do svetog znanja.

Da sam htjela, bogata bi bila moja barka
mada ne znam koliko bi bilo koristi od toga;
možda spoznala bih što je istina, što varka,
možda vodila bih u životu bića mnoga.

Da sam htjela, izbjegla bih svaku muku,
ne bih ostarjela tako naglo;
možda svakom pružila bih ruku,
možda srce bi se moje saglo.

No, ovako sigurna sam, umorna i bijedna,
savijena sve do zemlje kao hrpa praha,
da sam uložila sve u zdanja vječno vrijedna,
da je život vrijedio mi svakog daha.
‎srijeda, ‎6. ‎lipnja ‎2018. 20:54:41

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts