Sunday, June 24, 2018

Lastavica


U tebi mi čak i sva milina,
od pjesme tvoje zastaje dah
kad kreneš do rajskih visina
i kad pobijediš tremor i strah.

Zbog tebe patim, ali se smijem,
od sreće spuštam se sve do grča
i tvoju klupu suzama grijem,
a tada doživljavam polete srca.

Tvoje su boje u srcu mome,
tvoje su igre okrutne strašno,
a kapljice rose na čelu tvome
sad isijavaju, bliješte jasno.

Savjete dijelim, unutra sam sva,
grubo se ljutim na svaku notu;
proplakat ću, plakati gorko ja
ako promašiš sigurnu kotu

u mislima mojim što putuju hitro,
preko svih mora i dolina,
kroz misli naroda jer sad je hitno
da se ostvari svaka norina

koja ti na pamet brzo pada
jer ti si onaj koji sve vodi
i odlučuje gdje će mi nada
sve dok se sreća opet ne rodi.

I da te laste s juga nije,
znam da bi drugačije bilo sve,
znam da te moja pjesma grije
i da nas nema kad nema nje.
‎24. ‎lipnja ‎2018. 18:07:15

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts