Friday, October 21, 2022

Moja Baština i Spas


 

Znaš li da me Zlato moje

svojom pažnjom iznenadi,

da mi moja Pjesma pruža

bolju podršku od bilo koje,

da me Snaga ta izgradi

pa sam kao njegovana ruža?



Znaš li da sloboda moja

pere grijehe u toj Krvi

da bi nježno bilo posvećenje

za tu dušu usred boja,

da ih kao zemlju mrvi

da bi raslo određenje



za koje sam predviđena?

Moj Gospodin i tvoj Bog

poput Kradljivca se tu pojavi

kada najviše sam polomljena,

kada biram stazu, gnijezdo ili log,

kad me slabost velika preplavi.



Kada dođe Riječ mi, tad je gutam,

tad se hranim i napajam

tim poznanstvom i spoznanjem

radi kojega po svome duhu lutam

molitvama da ne zdvajam,

već da stojim čitavim imanjem



što je sastavljeno potrebama ljutim.

Bilo što da do mene doplovi,

volja Boga je da uvijek budem tu

jer su neznani od Krista puti.

Samo volja pokorna mi sve ulovi

što Mu nosim kao svoju Baštinu.

21.10.2022. 23:18

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts