Saturday, October 29, 2022

Plodovi otkupljenja


 

Bezumnom me, Bože, Ti učini

onih dana kad je očaj carevao.

I luđakom koji naokolo gradom slini,

mada već si tada u mom srcu kraljevao.



Gorak bijaše mi poslije vijenac pelina,

mračan ostade moj kalež otrova

da ja stradam poput roba nevina,

i da ostanem u vlasti svojih okova.



Stavio si na me vijenac mjesto pepela,

duha žalosti si pretvorio Ti u svoje uskrsnuće

što je za me bilo poput bijela golubinja pera

koje uljem radosti me pomazalo u svanuće



predivne slobode, lake kao Tvoj mi jaram.

I na svaki način za moj vječni život Ti me šalješ

pa u svojim okovima još po listu šaram

pjesmu zahvalnicu za sve što mi daješ.



Nikada se ničim ne može to platiti,

niti nagledat se neće duša Tvoga lica.

Ma što da ponudiš, želim Tebe pratiti

putevima trnja ili letovima lastavica.

29.10.2022. 07:02

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts