Thursday, October 13, 2022

Svetinje


 

Nestala iz Tvoga dvora,

duša odletjela sitnih krila

poput izgubljena kukca

povrh velikoga mora;

čvrsto gnijezdo tu je svila

od jednoga poljupca.



Da je ne bi zahvatili vali,

da je ne bi oblaci i kiše

uništili svom silinom

dok je traže snovi pali,

dok je maestral tu njiše,

dok se umiva milinom.



Sluškinjo ti beskorisna,

s neba padnu riječi svete

da te povuku još više u visinu

gdje je zemlja krasopisna,

da te na tebe podsjete

i da hvališ Boga u kruhu i vinu.



Vršila sam toliko i jače

što mi reče, što na mene stavi,

ali ne znam da l' sam stigla.

Duša raduje se i ponekad plače,

kako red je, kako mir je Kristov, pravi;

ta me volja, Kriste, svu pridigla.



Opet ćemo vječnost našu slaviti

kad se ovi dugovi isplate i otkupe.

Znam, već stižeš mi u susret.

Slabu nadu ćemo popraviti

kad se vjerni svi okupe,

pravednost će biti pojam svet.

13.10.2022. 21:54



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts