Tuesday, October 25, 2022

Košara strpljenja


 

Kada sanjam, Tebi sanjam;

sve dok živim, Tebi živim.

Kada griješim, od Tebe se sklanjam;

kad se divim, Bože, Tebi se divim.



I pred Tobom pustim suzu

koja samo čekala je čas;

i za Tebe prešam ružu

u mom srcu za sve nas.



Kada hvalim, Tebe hvalim

što si uza me još tu

kada kajanje provali,

kad određuješ mi sudbinu.



Nema dana, nema trena

kad ne mislim Ti o riječi;

Ti si moja, a ja Tvoja sjena,

Tvoja volja je da liječi



srca polomljena

i umorne duše,

ropstva potopljena

kada zidovi se ruše.



I kad na Te čekam, Kriste,

košaru strpljenja nosim.

Molim Te za srce i za ruke čiste

i za siromahe opet prosim.



Smiluj mi se, Gospodine lijep i drag,

da Te sluškinjica svjetiljkom dočeka

kad otvoriš onaj nevidljivi prag

s kojega se čuje Tvoga glasa jeka.

25.10.2022. 23:09



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts