Sunday, July 5, 2020

Tragovi krsta


Spoznat ću Tvoje milosrdno srce,

ali ne u potpunosti, nikada,

dotaknut ću dlanove Tvoje,

Ti, čvrsta mi stijeno i loze trse

na kojemu cvate najljepša nada

za sve velike grijehe moje.


Od života Tvoga ću piti

beskrajnih mogućnosti sjaj,

slobodu od koje se rađa

sve ono bez čega se ne može biti,

a Ti ćeš mi biti zavičaj

po kojemu plovit će moja lađa.


U Tebi gledat ću sve duše svete,

zajedno s vama stvarat ću vina

svih mogućih sorti i vrsta.

Vidjet ću misli kako mi svemu lete

što nastade od Tebe, Čovjeka, Sina

svakom tko slijedi tragove krsta.


Drvo križa bit će mi tijelo,

duša će moja punit se slovom

koje tu množi se slavnom krvlju.

Kad me pogledaš, prići ću smjelo

da Ti pokleknem odorom novom

koja se plete dok prilazi Biblijskom Drvlju.


Predat ću lađu Tebi na ruke

da ju posvetiš na život vječni,

da rastrgaš pečate moga stiha

kako bi otkrili molitvu Tvoje Muke

koja je jedini istinski liječnik

u srcu iz kojega izvire voda tiha.

04.07.2020. 22:48


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts