Tuesday, April 30, 2024

Rajske uzice



Izvan grada u tebi sam, Kriste,

jer si svugdje ti, i na križu često.

Miluju me ruke uskrsnule, čiste,

na njima je srcu mome mjesto.


U tom kraju noćnih mora, teških snova

gdje i zvjerad nalazi svoj nespokoj,

ti si svjetlo, utjeha si veća svakog jutra nova;

i tu vladaš, vodiš me u zaklon svoj.


Ti si moje sjećanje, moj život kasni

i moj um što prekriva ga prah.

Bez tebe ni pogledi mi nisu jasni,

a u tebi ja sam jedan oživljeni dah.


Na tom svijetu siromaha, bolesnika

gdje se ne može ni proći ulicama,

gdje su i aleje živih uzora i spomenika,

odsječeni raduju se rajskim uzicama


kao hrani vječnoj od koje se plamti.

S tobom, dragi Bože moj, koža diše,

pamet samo dobru nadu pamti,

srce ljubi te u svemu i od svega više.

30.04.2024. 03:18 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts