Monday, April 22, 2024

Skele Katedrale


 

Skele Katedrale

iza krovova, terasa

što kiše ih oprale

da vidi se trasa


na kojoj molitva bez riječi

tiho poskakuje u visini

i taj prizor, to me sada liječi

kao neki izabrani znak u mrklini.


I dok zamišljam kolače,

doživljavam zadovoljštinu

kao kad se zvijezde smrače,

a sačuvaju mi tu vještinu;


kao sjemenke razbuktane,

ugušene zemljom rahlom,

da mi duša u tom stane

kao da je samo prekrivena staklom,


tako sretna sam zbog plodova

koje tek ću popunjena donijeti,

kao deblo, puno godova,

i slavu ti, Gospodine, pronijeti.


Tako radujem se nagradi i rodu

i posvećujem se kao snaga stjenovita,

odgovorna onom izabranom kodu

što ga krije ta skela sjenovita.


To mi je molba i zahvalnica

kojima ćeš otvoriti srca nam i vrata,

dragi Bože, kao Majka i Uzdanica,

da sačuvaš nas od nepovrata.

22.04.2024. 01:12

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts