Sunday, April 21, 2024

Put slave Kristove


 


Odavno sam znala, Kriste,

da si sve zatvorio pod krimen

da sačuvaš duše kao čiste,

da sve spasi milosrdno tvoje Ime.


Ne znam zašto mnogi ljudi

stvaraju si patnju koja i druge ometa,

zašto negdje ljubav se ne budi,

zašto u tom nisu slične duše svijeta.


Razlike su odrezane kao polovice

jednog istog čovječanskog tijela

što mu potrebno jedinstvo, a ne trice,

što ga iščekuješ kao potpuna i cijela.


Predator osvojio je strašnu stranu zla,

ali začin mora postojati dobru djelu

da zasoli, da prosvijetli gdje je tama sva

od koje se vidi božansko u ljudskom tijelu.


Ne znam zašto si me postavio

pred sve odbojnike ljubavi, slobode,

al' sam sretna što si mene pozdravio

u životu tome gdje sam dio tvoje ode,


moji stihovi su hvala tebi, tvome odabiru.

Od toga se duša neće nikad umoriti

jer si rekao mi jednom i zauvijek ti u miru

da ću tvoje riječi stihovima uloviti.


Morao je biti netko kao oni

koji će te razapeti da bismo te čuli,

da bi uskrsnuo cijeloj vasioni,

da bi sol i svjetlo svuda odjeknuli.

21.04.2024. 22:43



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts