Friday, April 19, 2024

Kralj pravde

 


Svijećo moja, dušo i živote,

s mojim tijelom čvrsto srasla,

s mojim si se duhom napila divote,

pticama nebeskim nisi još dorasla.


Grijesi su ti kao grimiz, nisu bijeli,

nisi halje prala u toj Krvi spasonosnoj.

Tvoje srce svete riječi dijeli,

a nisi dorasla zemlji plodonosnoj.


Samo piješ vodu Krista, u sebe pospremaš,

prebireš po tajni, tako zabljesnuta.

Kome služiš kad ni prijatelja nemaš,

kad se sklanjaš iza zida, tako podlegnuta?


Zar je križ taj samo jedna rana,

duboka i otvorena kao crni bezdan?

Zar ti pamet nije staza obasjana?

Zar si zapala u neki tuđi dan?


Sve te optužbe ti frcaju po glavi,

na to ti si naučila od malena.

I zar nećeš prijeći rijeku gdje je izvor pravi?

Zar ćeš popustiti kao raspuknuta stijena?


U mom srcu Duh me Sveti tješi,

vremena mi daje da počivam

dok se ova teška kriza sva ne riješi,

ne da meni niti trena da izbivam.


Molim, slavim Boga, a on slavi mene,

gladnu pravednosti vodi dalje me odavde

gdje me izvukao nekada iz mračne sjene

jer moj Isus je Knez počinaka i Kralj pravde.

21.02.2024. 09:30


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts