Thursday, April 13, 2023

Uskršnja katarza



Bijelom sam se haljinom ja ukopala

u tu smrt na Križu s Kristom

kad sam krstom krstiti se dala

da bi haljina mi ostati što čišćom.



Jednom zauvijek sam se ucijepila

u ta Boga koji ljubi nenadano,

uz ta slatka Boga se zalijepila

čiji Zakon ljubavi me prati neprestano.


Ne da maknuti se mome srcu

prema lažnim bogovima što se roje,

zbog kojih sam ponekad u grču

jer mi neprekidno dane broje



ne bih li se nekako pokvarila.

Ti si malen dio blata i velika kala,

nisi dostojna ničim da bi nas podarila,

samo grijeh si uvijek tražila i krala”,



govore mi svaki dan da stradam,

da bih gledala u smrt i bijedu

i opsjedaju sve duše za koje se nadam

i za koje znam da sa mnom su u slijedu



što nas vodi jedinome Bogu pokleknuti

koji odmah izbavlja sve vjerne vlasti tame

da bi svaki od njih Svjetlom odjeknuti

čim se krsti od života i od smrti same.



Jednom kada ljubav Presvetoga Trojstva kušah,

predadoh se svemu što mi Isus daje,

svemu zbog čega me stvorila je Božja Duša:

da Mu budem svijetli Dan što nikada ne prestaje.

13.04.2023. 15:44



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts