Saturday, April 15, 2023

Bijela nedjelja

 


Rodila se duša iz vode i Duha

toga dana moga imendana

i te noći istančana sluha,

toga događaja, svima znana,



kad je započela nova nam epoha,

novi eon, svjetska nova era.

Krv i voda potekle su Ti iz boka,

a iz Tvoga, Kriste, uskrsnuća potekla mi vjera.



To je bilo uskrsnuće poslije Hada,

poput pravednička slatka pjeva

koji bukne kad se rodi nada,

što protjera stare dane gnjeva.



Prošle godine su katekumenata,

godine strpljenja što je visilo o niti

jer je tijelu svetost bila nepoznata,

a već bijelu haljinu morala sam sviti.



Reče Majka: „Što god činiš, ljubi,

rekoše mi anđeli da gledam žive

da me ne bi zaskočili dani grubi

i da moje oči samo Bogu svom se dive.



Zvali su me svetci u općinstvo:

Sad si naša”, rekoše mi, srca vedra:

Blaguj Krista i svoje posinstvo,

stani s nama u Njegova njedra”.

15.04.2023. 21:33

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts