Wednesday, December 29, 2021

Uvijek zgodna vremena


 

Bezvoljno crno nebo se dijeli,

na prvi pogled nitko ne spava.

Mala su svjetla moj svemir cijeli,

jedina, istinska svjetla prava.



Ne brinem za Istinu, Krista Boga,

umjetnost politike me ne zanima.

Pamtim sve što je povrh toga,

Duh što me nosi novim danima.



U tome mi stih i vjera moja,

ono što nikada prije nije bilo

na nebeskoj crti tisuća boja

što ju je skrivalo crveno krilo.



O, da, sjećam se laži, zanosa sjajnih

po naređenju i sugestiji.

Sjećam se trpeza zavičajnih

koje bile su podložne onoj represiji.



I znam, bilo je nekad smrti i straha

što ih pobijediše armije snažne

pa sada siju olakšavanje uzdaha

pomoću demagogije, potpuno nevažne.



Još uvijek strpljivo čekam da protekne

križ koji je nezgodan, ali je spas.

I priznajem, nema tu Onoga koji rekne

da velika je budućnost ispred nas.



I nije mi rat donio oslobođenje,

i nije mi humanizam ljubav pokazao

već Ti me pozove, Proviđenje,

Ti si me, Kriste, uljem pomazao.



Vremena nisu ništa skrivila,

a nisu ništa dobra ni donijela.

Tvoja me, Isuse, riječ oživila,

zbog Duha Ti ona je do mene doprijela.

29.12.2021. 22:24



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts