Tuesday, December 14, 2021

Kolijevka Pravednosti


 

Primam ljubav, milosrđe Tvoje,

prihvaćam Te kao ponudu za sjedinjenje

kakvo čezne biće moje

dugim satima pred obraćenje.



Prepuštam se Tvojoj, Kriste, biti,

Tvome strasnom Zakonu

radi kojeg moram slane suze liti,

naći se u istom zatonu



gdje si susreo sve sljedbenike,

takve svetice i svece

što su za me sjajne slike

poput vjerne, radoznale djece.



S Tobom biti Božje dijete,

biti Sinom što ga čekaju pastiri,

čuti plač od kojega se sreće sjete

siromasi, ratnici i kavaliri,



nije usporedivo u mome stihu

koji stalno onu ljubav gaji

koja jedina je slična tom obliku

što se srcu rađa i životu taji.



Biti jedan dio Tebe ili biti Ti,

ostati u svemu svoja,

prestati od svijeta griješiti,

Kolijevka je meni Tvoja



što me obuzima poput vala,

poput vjetra mene nosi.

Duša se je moja dala

Pravednosti da je rosi.

14.12.2021. 22:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts