Friday, December 24, 2021

Dubine Badnjaka


 

Često sam Te pitala za ime

kao što sam dugo tražila Ti glas,

nešto što bi me pomirilo sa svime;

smisao života bio mi je vječni spas,



to je bila naklonost ka svemu,

vremenita ljubav i taj osjećaj punine

što u duši uništava ili pojačava tremu;

sigurna sam bila da me slušaju dubine.



Tada donio si mom životu sveti plam

koji svakog trena živo zatreperi

da me sjeća da je srce moje Božji hram,

da je blizu spasenje u vjeri,



spas od svake nevolje i jada

što si davao ih redovno Ti za me

da bi neizmjerno rasla moja nada,

to zemaljsko biće koje jače je od tame.



Priprava je prolazila, spora kao ljudske muke

na tom zemaljskome krugu,

vodila me sigurno je do nebeske luke,

k Tebi, Dijete, rođeno u malom lugu,



Kriste koji dolaziš i uvijek jesi.

Podigao Ti si moja krila,

vidjeh kako užasni su grijesi

i kako sam blizu Tebi bila.



Ti mi dade da Te vidim, Ti mi se pokaza

kao mračan Križ u blještavom zemaljskom sjaju

što ga ljudi stvore radi veća sraza,

da se u nebesima, kad stignu, slađe kaju.



Ti mi dade prokušane osobine,

razloge i posljedice vidjela sam jasno.

Pravednik si milosrdni usred tmine,

moje srce u Tebi je, Dijete, uvijek časno.



Ovaj Badnjak za Tebe je kao svaka hajka

gdje u Tvoje ime prorokuju zla i bijede.

Poput svoga sina njeguje me naša Majka,

njene budnice i riječi dolazak Tvoj slijede.

24.12.2021. 06:28





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts