Sunday, December 26, 2021

Muke svih svetaca


 

Ima l' mi znaka ili neki trag,

to sigurno bit će odraz od sjaja

repatice one što jednom preleti

čitavu zemlju kao mali joj prag

i kao ljubav s okusom raja;

sasvim dovoljno da srce se sjeti



u vječnosti svojoj da bilo je tu,

rođeno grijehu, al' i u Svetome Duhu,

s tijelom žene i s dušom od vjere.

I sjajnu zvijezdu, nepredvidivu,

pratila ja sam ka nebeskom Kruhu,

Riječi od Boga što siđe bez mjere.



Kako uvijek Te lijepo otkriti, Sine

što kraljuješ s desne Oca Boga

kada se otvore nebeska vrata!

I ne znaju svi što zapravo čine,

što stvarno im znače riječi od zloga

i kako se rješava problem rata.



Stoga ih slavim, muke svih svetaca,

jer one me nose u vječne tajne

gdje mistično djelo je praštanja

u kome živim blatom se gaca,

u kome se gutaju kaplje veličajne,

spasenje moje moga ispaštanja.



Nema bržeg, ni boljega puta

da Te prepoznam u kratkom životu,

da Te upoznam, Isuse, Bože moj.

Iza tih Majčinih toplih skuta

pratim tu sjajnu i svijetlu divotu,

zaboravljam zemaljski pohod svoj.

26.12.2021. 07:41





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts