Tuesday, August 29, 2017

Tko ima Krista, ima život


Rekli su mi jednom da bi bilo dobro da se krstim. Valjda su kraj mene bili izgubili svaku nadu. Upitah: "Zašto?", a oni odmahnuše rukom prema meni.
Poslije odoh na krštenje da ne umrem, doslovno da ne umrem. Svi mi vjerujemo da smo besmrtni.
Najljepša mi je u Bibliji Prva Ivanova poslanica. Kao prvo, zbog božanskog stila kakvoga nigdje drugdje nećete pronaći. Drugo, ona govori kao što duša govori svojoj srodnoj duši.
Jedno mjesto u toj Poslanici savršeno opisuje moju vjeru:
Prva Ivanova poslanica, glava 5, redak 5-12
"5
2. Na izvoru vjere
Ta tko to pobjeđuje svijet
ako ne onaj tko vjeruje
da je Isus Sin Božji?
6On, Isus Krist, dođe kroz vodu i krv.
Ne samo u vodi nego – u vodi i krvi.
I Duh je koji svjedoči jer Duh je istina.
7Jer troje je što svjedoči:
8Duh, voda i krv;
i to je troje jedno.
9Ako primamo svjedočanstvo ljudi,
svjedočanstvo je Božje veće.
Jer ovo je svjedočanstvo Božje,
kojim je svjedočio za Sina svoga:
10Tko vjeruje u Sina Božjega,
ima to svjedočanstvo Božje u sebi.
Tko ne vjeruje Bogu, učinio ga je lašcem
jer nije vjerovao u svjedočanstvo
kojim je svjedočio Bog za Sina svoga.
11I ovo je svjedočanstvo:
Bog nam je dao život vječni;
i taj je život u Sinu njegovu.
12Tko ima Sina, ima život;
tko nema Sina Božjega, nema života."
Moja mi vjera ukazuje na to da je Krv Kristova slušanje riječi Božje, čitanje Svetoga pisma, praćenje homilije, otvaranje Bogu. To se događa u sakramentu Euharistije. U svjetlu vjere znam da su mi sakramenti Katoličke Crkve život. Teološka nauka me upućuje na blagovanje Tijela Kristova, na sakrament Pomirenja i, naravno, na sakrament Krštenja, krštenja vodom i Duhom, a Duh Sveti uvodi sve vjerujuće u istinu. Znam da je savjest taj Duh u meni jer savjest je Božji glas u čovjeku koji uvijek ulazi u sklad s riječju Božjom, a tada mi služi i Tijelo Kristovo. Inače ne.
Dakle sklad, sklad Duha i vjere, Milosti i sakramenata, Svetoga pisma i savjesti. ‎utorak, ‎29. ‎kolovoza ‎2017. 20:51:31

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts