Thursday, August 31, 2017

Čaša puna žara


Pretrpjeti mnogo, istrpjeti malo,
isto mi je značajno, moj Bože.
Svak je vjeran tko se trsi
ma što da mu je na ruke palo.
Svak je vjeran koliko može,
svatko nekad Tvoje riječi vrši.

I što više strpiti se želim,
veće mi je Tvoje obećanje,
bolje vidim Te u vjeri,
više od života Tvoga ja podijelim,
brže milosti je Tvoje povećanje,
darivaš mi svega u obilnoj mjeri.

Ti me zoveš, Ti me vučeš
još od kada za Tobom sam krenula,
Tvoja čaša privlačna je kao žar
s kojim slatko me utučeš
svakoj riječi koju sam spomenula
da bih Tebi, da bih sebi ponudila dar.

Tko se jednom ljubavlju Ti okoristi,
taj Te poznaje i taj Te ne pušta,
taj se Tvojim obećanjima ovija
koja ispunjavaju se kao potok bistri;
Ti si vino, pjesma, Ti si ljubav sušta
koja slavnim ispunjenjima opija.
‎četvrtak, ‎31. ‎kolovoza ‎2017. 00:42:19

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts