Thursday, August 17, 2017

Ti si moj križ


Nisi ti meni ljubav prva
što snove traži, ideale gleda,
što se sa svime hrva;
kada je potrebno, utjehu ne da.

Nisi ti meni pjesma i zanos,
mekano paperje života medna,
pogleda značajnih veliki nanos,
zora vrijedna i večer čedna.

Ti si mi križ na vjetru jakom,
ti si mi stres i potres,
smetnja u snu i radu svakom,
učestali zemljotres.

Ti si mi trun što oči peče,
ti si u grlu mome riblja kost,
bura što bode, smeta i siječe,
razrušeni most.

Ti si muka na zrnu graška,
vapaj i muk,
križna staza, strma i kraška,
slomljeni luk.

Ti si mi najteži uspon i pad,
blagi pot i krvava rosa,
na krovu svijeta prazan grad,
stopa vatrena, bosa.

Ti si moj uspjeh i slavlje,
ti si pobjeda mojih puta,
bijela kosa i propalo zdravlje,
sigurna staza do Božjih skuta.
‎četvrtak, ‎17. ‎kolovoza ‎2017. 23:34:22

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts