Wednesday, February 17, 2016

Sestrici Mariji




Roditeljice mi moga pouzdanja
u svakoga koji čuje ove glase jasne, tihe;
ti si stigla kao ostvarenje sanja,
ti si žena koja moli Boga sasvim mirne psihe,

kod tebe ne postoji ni dvojba
koja meni kasnu večeru pripravlja.
Moja ispada nevaljala krojba,
a ipak se nalazimo usred slavlja

jer ja dočekala misli sve sam tvoje
što ih dijeliš kao osvježenje,
usred kojih naše molitve se roje,
usred kojih ja dobivam otrežnjenje.

Drago mi je što sam te pronašla;
mio mi je tvoj osjećaj za revnost
Bogu našem u kojem sam zašla
u tu tvoju tihu nepreglednost.

Nenametljiva si, a pogađaš strašno
baš sve ono što mi čežnja nije našla.
Ti si meni Božji glas koji zbori strasno,
zbog tebe sam u dubine svoje sašla

i sve to me, kao vjetar, osjećajno snaži.
Ti si pustila me na velika vrata
jer su tebi uvijek drugi draži;
sigurno nalaziš svoju sestru, svoga brata

dok ja neumorno kritiziram.
Samo ne daj da te vuče sve zemaljsko,
tu ja odmah molitvu biram;
osjećaje čuvam za svitanje rajsko.
17.02.2016. 22:14



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts