Friday, January 19, 2024

Vrata života


 

Znaš li da sam protrnula,

kao što i užas dođe na vrh čela,

kosa zatreperi kao utrnula,

kad su rekli da ne činim dobra djela?


Kriste, Spasu moje okrnjene srči,

jednom ćeš mi reći što se zbilo

one noći koja zvučala je k'o da krči,

kad me dijete kao palijem je udarilo.


Čujem, veliš: „Idi!”, mir je tvoj na meni.

Tako nemam štogod više reći.

Birana si kao lađa na toj stalnoj mijeni,

brzo ploviš, al' se uvijek vraćaš sreći”.


Reci mi o molitvama, zazivima

na koje si meni uvijek odgovarao:

je l' to bilo čudo s tuđim nazivima?

Ili me je svetac mnogi zagovarao?


Poslat ćeš mi svoga Duha,

reći će mi sve o tome što već znam.

Žrtvu si mi dao za komadić ruha

što ga nosim kao što se gasi plam.

19.01.2024. 14:03



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts