Wednesday, January 17, 2024

Šetnja


 

Slobodno sam u mladosti šetala,

čak i poslije imala sam radost tu.

Hodeći ja tako, nikom nisam smetala,

dugo nosila sam glavu pognutu.



Sad sam zadobila neki ponos, sreću

one vrste kada gledaš oko sebe bića.

Socijalizaciju položit nikad neću,

ali sada imam duhovnoga pića,



Kruh života s kojim srce dijelim.

Učili me još i poravnati stavove,

bolje je da živim tijelom cijelim,

rekoše mi dok mi popravljali šavove.



Sada duša se proširila kroz mene,

pronašla je svoje izgubljeno tijelo,

poravnala mi ramena, i smjer zjene,

podigla mi tjeme, uzdignula čelo.



Al' sam ona ista ostala u duši

što je Krist za obrat veliki pripremi.

Sreća jednostavno prepreke poruši,

ide naprijed, samo k Bogu stremi.



Ljude imala sam prilike upoznati,

rješavati još i tehničke probleme.

Duh je htio da to moram znati

i da smanjim dvojbe i dileme.



Možda samo zato još sam tu,

još se nisam smirila iznutra

kao da me netko ganja prošlošću.

Savjest stalno gleda mi u sutra.

17.01.2024. 18:08







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts