Friday, January 19, 2024

Ljepši od zvijezda


 

Isuse, ti ne činiš teške scene,

spektakularnosti i senzacije;

ne govoriš riječi nečuvene,

i ne tražiš nikakve ovacije.



Ipak činiš čuda nepredvidivo,

uvijek nadogradiš svoje odgovore,

sav se predaješ mi neraskidivo,

uvijek predaješ i svoje lovore,



predaješ mi svoje muke i svoj sjaj

što se zvijezdanošću odražava,

svoje nebo, uskrsnuće i svoj raj

koji me iznova uvijek poražava



svim ti tvojim, svime što je tvoje.

Porazi me ljubav i oduševljenje,

tvoja suza što zaprati misli moje,

tvoje što kroz mene ide uzemljenje.



Nikad prije ne vidim ti istu sliku,

nikad prije nije isti tvoj mi glas.

Odgovaraš svima, bilo kojem liku,

Jaganjče ti svijeta što donosiš spas



uvijek kad je za njim velika potreba,

kad su dani kao drahme izgubljene,

kad sam tako žedna tvoga neba;

kraljevstvo mi daje noći zaljubljene



jer ti uvijek radiš, imaš vremena za sve.

Zato predajem ti dah i život svoj,

svoga srca nestalne mi tinjajuće sne

i svu ljubav koju nosi tijelo i duh moj.

19.01.2024. 19:57





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts