Wednesday, November 24, 2021

Križ božanskoga milosrđa


 

Sva u grijesima se tražim,

sva u kajanju se sjećam

da sam zvala te najdražim,

a sad sastančim i vijećam



ne bih li se domogla rezona

jer ja nisam redovna na djelu.

Prva si i posljednja persona

koja poznaje mi povijest cijelu,



makar sva je raskomadana.

Oprosti mi oklijevanje,

oprosti mi jer znam da nema dana,

nema vremena za zijevanje.



Mrvice sam izgubila stazom,

ali opet nađoh Pratitelja slavna

koji često hodi vodom ili gazom,

izbavlja me svu od grijeha davna.



Redovna je samo simpatija moja,

al' i briga često život mi pomuti,

to je trnje strašno razna soja,

a i nađe gdje su moji puti.



Mnogi krenuli su prema oblaku od dima,

mnogi žeravu su gledali od stupa,

a duša se moja od te radosti nadima

i od sreće od koje se u ljubavi kupa.



Najviše se ljubi tko je predaleko,

tko se rijetko odazove ili javlja.

Ti si moja zemlja, med i mlijeko,

sunce što me jutrima pozdravlja.



Ti si moje nebo i moje si more,

moja duša, savjest i velika blizina.

Sve mi tvoje riječi kao glavnja gore

u tom srcu koje doziva te iz nizina.

24.11.2021. 19:12



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts