Kako
smo mi svi divlji narodi, divlji kao nekada davno u povijesti!
Grupiramo
se radi očuvanja teritorijalnog integriteta, radi učinkovitijega
ratovanja i borbe protiv neprijatelja, a to bi mogao biti bilo tko,
bilo koja grupa koja je jača od nas, pohlepna kao i mi.
Kako
smo sebični i zatvoreni u sebe mi, ljudi!
Čuvamo
svoj integritet, a uništavamo druge, sve oko sebe.
Jer
u čovjeku postoji neka dvojnost i dvoličnost. Često su ljudi u
sebi ljuto poprište svoje vlastite borbe i rata između dobra i zla
ili, bolje rečeno, između većega i manjega zla.
Kad
je neki, bilo koji, pojedinac u takvoj dvoličnosti i ratu, kako će
onda svijet doći do mira?
Svim
narodima je drago da im je država jaka i bogata, ali unutar svoje
države nitko nije zadovoljan onime što ima.
Jer
države su zbog ratovanja i prevlasti, a ne zato da bi narodi
prosperirali na ispravan način, tako da ne gaze sve oko sebe.
Jer
svaki čovjek gazi u sebi ono što mu ne odgovara, a hlepi za onim
što mu se čini dobro, lijepo, poželjno. Tako čovjek ima
neprijatelja u sebi koji radi protiv dobrobiti toga čovjeka. To je
vječno pitanje i neprekidna borba u ljudima. I države imaju
unutarnjeg neprijatelja i veliko nepovjerenje prema drugim državama.
Nikada se ne zna s koje strane će doći napad.
Divlja
horda, to smo svi mi u svijetu.
Čovjek
ne može ubiti svog vlastitog neprijatelja u sebi.
Čovjekov
unutarnji neprijatelj je grijeh, to su neki zakoni koji služe
progonu zločinačkih napada u čovjeku. Čovjek zna da su neki
postupci nedopustivi, čovjek zna u svojoj savjesti da je laganje
loše za njega, da je ubijanje muka čovjekove savjesti, ali ne može
ne lagati, ne krasti, ne biti pohlepan, ne ubijati, ne žudjeti za
užitcima. Nitko ne može prestati biti „životinja koja misli” i
mnogi zbog toga krive druge ljude, a svi zbog svojega unutarnjeg
neprijatelja krive Boga.
Najviše
je onih koji se zavaravaju i bježe od tih problema, koji ne traže
spas ili ga traže na pogrešan način. Čovjek sam sebi ne može
pomoći, a drugi ljudi mu u tome da mu pomognu samo čine još veću
štetu jer svi smo slijepci i ne možemo voditi jedni druge jer
slijepac ne može povesti drugog slijepca tamo gdje će vidjeti
svjetlo života.
Samo
žrtva Isusa Krista može dati čovječanstvu mir.
Samo
prolivena Kristova krv na križu može slijepima podariti vid,
životinjama dati slobodnu i urednu dobru volju da žive u
prijateljstvu sami sa sobom.
Jer
milosrđe Božje sažali se nad patnjama ovoga svijeta, nad ratovima
koje ljudi u sebi vode. Sažali se nad onima koji bježe u životu
kao obezglavljeni, bez promišljanja i s puno samozavaravanja.
Mnogi
se zavaravaju da su im drugi krivi, da je Bog tako htio da bude
ratova i zla, mnogi pokušavaju živjeti kao da Boga nema i tvrde da
ne postoji.
Države
imaju svaka svoje zakone.
Po
tim zakonima progone se kriminalci i kažnjavaju.
Dakle,
kriminalci i zločinci su uvijek ispred lijepih i dobro sročenih
zakona i pravila. No, ne možeš se protiv ubojstava i ratova boriti
nekim naknadno sročenim zakonom. Jer nisu samo kriminalci oni koji
krše zakon nego zakon se sastavlja kada se dogode zločini.
Tako
i čovjek sam u sebi zna da je njegov unutarnji neprijatelj jači od
lijepih želja o miru i spokoju za kojim ljudi čeznu.
Čovjek
je taj koji laže i ubija.
Države
zato imaju oružje i diplomaciju.
A
Isus Krist ponese zlo svijeta na svojim ramenima.
Krist
je podnio i pobijedio laži, krađe, ubojstva kada je sam uzeo na
sebe krivnju za ljudske zločine.
Isus
je to učinio za države i narode, ali isključivo preko pojedinaca
koji su pripadnici određenih naroda i država.
Jer
Isus dolazi u samu srž zločina, ulazi u ljudsko srce, na izvor laži
i zavaravanja, preljuba, požude i ubojstava. Isus to čini jer Bog
ljubi svoja stvorenja, spašava čovjeka iz velikoga gliba.
Nije
izvor zločina u državama već u ljudima koji vode razne države i
donose zakone nakon što je rat već pri kraju, donose pravila protiv
kriminalaca i zločina koji su već počinjeni.
Srž
neprijateljstva je u čovjekovom srcu, u ljudskoj nemoći.
Isus
je preduhitrio zlo.
Na
čovjeku je, i to posebno na pojedincu, da kaska za Isusom.
Jer
postoji pojedinačna odgovornost za sva zlodjela.
Isus
dolazi pojedincu iz čiste milosti.
Bog
je milostiv i milosrdan, istinit i dobar. Samo Bog može pomoći
čovjeku i narodima.
Nema
ništa što bi čovjek mogao učiniti da bi spasio svijet od samoga
sebe, osim obraćenja Bogu i povjerenja u Sina Božjega koji se zato
i rodio na svijetu da preuzme grijehe, zločine i zakone ovoga
svijeta na sebe, da zbog toga pati, muči se i pogine na najokrutniji
način kako bi prevario onoga unutarnjega neprijatelja u svakom
čovjeku, naročito u onome koji ne računa da postoji nešto jače i
više od zla, da postoji netko tko je nevin, neviniji od janjeta bez
mane kojega odvode pastiri na klanje da bi se do sita nahranili.
Ako
je netko neznabožac i živi bez nade, taj ima najlukavijeg
neprijatelja u sebi kojega niti ne prepoznaje kao neprijatelja. To su
svi grešnici, a grešnici su svi ljudi osim Majke Božje.
Samo
ona je Bezgrešna, samo ona je nevina kao što je nevin, čist i
nedužan Bog. Samo Pravednik može izvesti slijepce. Samo Isus Krist
može nam podariti vjeru i povjerenje u vječni život jer Isus je
uskrsnuo i samo onaj tko vjeruje Isusu Kristu i Njegovoj čistoći
može uskrsnuti na dobar, lijep i istinit vječan život. 04.09.2020.
09:23