Thursday, September 10, 2020

Sveto Svjetlo



Neka tvoji zagrljaji sunca budu vrući

ako ledeno je svjetlo što te grije,

ako je hladovina na tvojoj kući,

ako vjetar silni vise krošnje brije.



Kada padnu noći što se bijele,

neka tvoje srce porumeni

poput zalazaka što se svijetom dijele,

poput blagog slova koje je u meni.



Majka tvoja nek te zagovara,

tvoje želje neka putuju do nje

kako mogao bi biti dio njena dara

koji pada mi na ruke, koji mi je sve.



Neka ti Gospodin prijatelje dade

što su vjerni kao nositelji stigme,

svi ti sveti koji zemlji kuće grade

da nebeske tebi dvore Bog uzdigne.



Neka usne tvoje uvijek Krista hvale

kao što i moji dani, noći čine

još od tada kad su zvijezde mi u dušu pale

radi Križa s kojim sveto Svjetlo sine.

10.09.2020. 20:51



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts