Wednesday, September 9, 2020

Prljavo srce

 


Dani kada nema duha za to slovo,

noći kada nema brige za taj svijet

koji kao mlada ptica srlja,

to su pogrešne praznine, to je ovo:

preživljavanje i slaba krila za taj let

koji čuva srce da se ne uprlja.



Prašina se taloži samo kao sjena,

kao pogreška u dojmovima okoline.

Duša tada samo ponire u Riječ

od koje se stvara obrambena mrena;

katkada su sveta djela zalog takve tmine

jer mi duša odavno ne pije samo mliječ.



Trčim dverima Ti, Kriste, a ne stižem,

tako izazovne su na putu prepreke

što se kao iznenadna guba rode.

Često letim, uspinjem se ili gmižem

kroza svjetlo ili pune mulja rijeke

po tim tragovima koji k Tebi vode.



Naći ćeš me kao nespremnu sred svega,

kao kradljivca sred noćne krađe,

kao kamen što je u dubine pao;

naći ćeš me točno ispod stijega

što ga nose jarboli mi lađe,

na tom križu što si mi ga dao. 

09.09.2020. 03:38

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts