Thursday, December 28, 2017

Realna nada


Krenuti ponovo, krenuti prostodušno i s nadom, zaboraviti neugodnosti i propuste, vidjeti pred sobom novu priliku, svježu, sasvim čistu i neokaljanu znači jako vjerovati, vjerovati unatoč sigurnim podatcima o prošlosti koji nas upućuju na to da nam rijetko kada nešto uspije onako kako se nadamo; to znači imati vjeru nevinog i malo naivnog djeteta koje ne priznaje svoje pogreške jer ih ne razumije i nije svjesno gdje je pogriješilo. Radije krećem iz početka s velikim kajanjem zbog propusta zbog kojih se do sada nisam niti jedamput pokajala jer sam uvjerena da te greške nisu zaista greške. No, budući da se sjećam i mnoštva pogrešaka, a želim sasvim neokaljani novi početak, postajem "velikodušna" i kajem se za sve ono što jesam i nisam počinila jer ako nisam ja, netko drugi sigurno jest, možda sam baš ja bila ta koja je mogla spriječiti i tuđe greške i propuste, a sigurno sam mogla spriječiti i mnoge svoje grijehe. Kako? Upravo tako da u novom početku iskreno i ozbiljno promislim što me je dovelo do grijeha i odlučim pripaziti da mi se isti grijesi ne vraćaju i ne ponavljaju. Jedino na taj način moja nada u novi početak neće ostati naivna nego stvarna, realna, iskrena i moćna. ‎četvrtak, ‎28. ‎prosinca ‎2017. 09:15:47

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts