Wednesday, April 13, 2016

Uzdah


Kad su ljudi strahovali za živote,
gazio si stopama jezerske vode,
a sada se meni opet pjesma ote:
sada stope Ti po oblacima hode.

“Ne bojte se, ja sam” rekao si njima,
a ja znam da opet čuvaš moje snove.
Bliže došao si sada i meni i svima,
opet od nas strašljivaca stvaraš ljude nove;

opet uzlaziš iz pusta groba mojih grudi
da mi dođeš u nosnice kao životni dah,
da se opet moje srce za Tebe probudi
i da nestane mi onaj moj zemaljski strah

kojim sam se bacala na Tebe drvljem
jer sam grešnik bez Tebe za vijeke,
posuta sva glinom i zemaljskim mrvljem,
sastavljena kao blato neke mutne rijeke.

Bez Tebe sam ništa i ne mogu ići
prema nebu što ga vijekom gledam,
a znam dobro da na nebo neću stići
ako sva ovakva Tebi se ne predam.

Sada uzići ćeš Bogu našemu i Tvome,
kao Kralj svih pravednika sjedit ćeš mu zdesna.
Glineno mi srce što ga grijesi moji lome
bit će za Tvog Duha komora pretijesna.

Ne bojim se jako jer znam da si Ti;
čitava života slijedio si moje stope,
otkrio mi da sam ipak ista kao svi:
moje srce Tebe kao krivca prope.

Znam da uvijek ćeš me dočekati,
ali željela bih zaliti Te pokajanjem
jer se ne znam neba našeg dočepati;
daj da budem blizu uzdahu Ti najmanjem.
13.04.2016.  07:50




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts