Thursday, April 28, 2016

Misija



Ostani mi prijatelj i brat
makar ja sam sada nevjerna,
lomim veze i polomit ću vrat
kako ne bih uvijek bila nesretna,

lomim zapovijedi da se Tebi vratim,
da priredim sjajnu svečanost za nas
i da služim, ali da ne patim,
da donesem jednom pravi spas.

Radi čežnje za Tvojim bregovima
ja se želim prepustiti slatkoj kušnji,
da ostanem Tvoja vjekovima
sada trpim ovaj dugi dan i sušni;

da dovedem sebe i sve svoje
Tvome putu na kojem sam sretna bila,
ali nisam znala tko je moj i što je moje
jer sam puno duša napustila.

Ako Ti me ljubiš više sad od svega,
a ja ljubim čitav narod, veliku obitelj,
zar nas nećeš dovesti do svoga brijega,
zar Ti neću biti još i veći revnitelj?

Zar mi nećeš dovesti sve koje si mi dao
da ih pitam, da im govorim o Tebi
i da spoznaju da sve o meni Ti si znao:
da ne mogu poživjeti samo sebi,

da ne mogu biti sveta bez čovječanstva.
Ostani s nama, Isuse, Gospodine
budi veza našega poznanstva,
predaj njima naše vječne godine,

predaj njima naše tajne, našu sreću
i dopusti meni da im budem dar
baš zbog toga što bez Tebe neću
jer smo uvijek bili najsretniji par.

Ostani nam prijatelj, živi među nama,
zbog Tebe sam tako drska, tako smjela,
zbog Tebe ne želim svjetovati sama;
blagoslovi sada naše odluke i djela.
28.04.2016. 06:24





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts