Da
može učiniti i reći sve što Otac nebeski poželi, Isus je
pokazivao i dokazivao čitava svoga zemaljskoga hoda: više puta je
nahranio veliko mnoštvo ljudi s nekoliko komada kruha i riba; hodao
je po moru kao po tlu; smirivao je oluju, zapovijedao valovima;
izgonio je zloduhe iz bolesnika; oživljavao je usnule i pokojne;
uskrisio je rođaka četiri dana po njegovoj smrti; dopustio je
nekima da gledaju Njegovo preobraženje; pretvorio je vodu u vino na
svadbi; naučio je sljedbenike da izgone zle duhove i da liječe
bolesne; govorio je o kraljevstvu nebeskome u detalje; objašnjavao
je svima kako se mogu obratiti Bogu; neprekidno je spominjao život
vječni, puninu života, život u izobilju i još mnogo toga.
Sve
se to može promatrati uvijek iznova, po čitavome svijetu i u
svakome trenutku u jednom jedinom događaju, onome gdje Isus okuplja
sve ljude svijeta, žive i mrtve, sve svece i svetice, anđele
nebeske u jednu i jedinstvenu, trajnu i neprekidnu gozbu neba i
zemlje, svega stvorenoga, vidljivoga i nevidljivoga; u
sakramentalnome događaju Euharistije, to jest na vjerskome misnom
slavlju gdje se blaguje svetopisamska riječ i Tijelo i Krv Kristova,
i u liturgiji klanjanja Presvetome Oltarskom Sakramentu.
Najslavniji
čas čitavoga svijeta – smrt Isusa Krista, raspetoga na križu –
događa se sada i uvijek, posvuda. Tvoju smrt, Gospodine,
naviještamo, govore kršćani, smrt Boga kojom je usmrtio ljudsku
smrt i smrt kao općeniti pojam, kao propadanje, kao nazadovanje, kao
retardaciju zbog grijeha što se nakupiše u ljudima, kao
najprirodniju posljedicu tih grijeha.
Isus
nam je zaista obezvrijedio smrt.
Tko
to ne može vjerovati, ima problem. Velik i težak i koji mu visi nad
glavom, pritišće mu dušu, remeti promišljanje, izaziva strahove,
potiče na – ludilo. A takve reakcije u nevjeri zaista dovode do
one smrti zbog koje zaziru i strahuju mnogi.
Dakle,
ipak možemo umrijeti.
Mada
sunce sije svima i mada kiša pada svima, smrt ipak prijeti mnogima.
Dakle,
je li Krist uništio našu smrt ili nije?
Kako
kome. Bog stvara svakoga pojedinca posebno i zove svaku dušu da Ga
slijedi u vječni život, ali ipak mora ustvrditi kako ima mnogo
pozvanih, ali malo izabranih, ne stoga što bi Bog bio izbirljiv, već
samo zato što ne može naći vjeru u ljudskom srcu.
Na
Euharistijskom vječnom slavlju naš Jaganjac Isus u našim
organizmima uskrsava.
Jer,
i da se netko vrati od mrtvih, mnogi ne bi vjerovali.
Zato
Isus dolazi ognjenim Duhom Svetim direktno u naš organizam kojega
čine dvojica ili trojica, ili veće mnoštvo, sakupljena u molitvi u
ime Isusovo, kojega čini njihov svaki pojedini organizam, to jest
tijelo, duh i duša.
Isus
dolazi u zajednicu svojih molitelja, prodire u njihova srca
pojedinačno, nekome više, nekome manje u zavisnosti od njihova
vjerskog raspoloženja, dolazi kao Božja Riječ u svaki um, sjeda na
srce i dušu, a ulazi u krvotok prilikom blagovanja Hostije. Dolazi
tjelesno, psihički i socijalno.
No,
i bez obzira na sve te čimbenike kao preduvjete doživljavanja
Uskrsloga, Isus dođe čovjeku i zove ga k sebi.
Tvoje
uskrsnuće slavimo, govore kršćani čitavoga globusa.
I
na mjestima gdje vlada kakav, takav mir, i na mjestima gdje progone
kršćane, i na mjestima gdje se odvija krvavi rat, Isus je prisutan.
Nije
neka individua ljudska odgovorna za opći, svjetski rat, a nije
odgovorna niti za mir čitavoga svijeta. Mir u svijetu je Kristova
stvar. Mir na čitavoj kugli zemaljskoj ne može se postići
ratovima, ali niti molitvama.
No,
ratovi, to je nešto drugo, to je onaj problem nevjernih pojedinaca.
Za
mir u svijetu moli se uporno, a i za spas svih ljudi.
Odluka
je Božja, nije ljudska, nije odluka prirode i društva, flore i
faune, nije posljedica neke posebne energije koju bi ljudi mogli
proizvesti.
Tvoj
slavni dolazak iščekujemo, govore kršćani Isusu Kristu koji je
svoje izabranike privukao ognjem svoje ljubavi da ih nikada više ne
napusti, da ih nikada ne iznevjeri. 29.04.2022. 22:11
Isus
uskrsnuli, koji je uzašao na nebo, sjedi s desne Ocu, opet će doći
na zemlju. Doći će na oblaku, u pratnji svojih anđela. Doći će u
slavi suditi žive i mrtve, a Bog je nada sve Bog praštanja, milosti
i milosrđa. I Njegovom kraljevstvu neće biti kraja.
Ali
... hoće li naći vjere na zemlji?