Thursday, January 26, 2017

Savršenstvo



Oslobodi me od krvi prolivene,
o, Bože, Bože, Spasitelju moj,
skini s mene rane zadobivene,
odagnaj od mene ovaj nespokoj.

Jao meni ako Ti ne kažem,
jao meni ako ne požalim,
jer Ti me uzvisi svojim pažem,
što se Križem već ne hvalim.

Kako da izliječim mnoštvo rana
sada, kada si me doveo u Dom
i kad već su one rane prošlih dana
i kada si pokrpao moj sveopći slom?

Zar da osvrćem se, retardiram,
u prošlosti drevnoj tražim greške?
Ta, ja znam da po Tvome sviram,
samo zato sada dijelim naokolo smiješke.

Zar sam učiteljica? Okrunjena žena
koja barjaktari po naredbi Grijeha,
zar da Grijehom budem osuđena
porad svoga mladalačkog smijeha

i sve svoje sreće zbog najgore kobi?
Slavit ću Te, Gospodaru njive moje
što je tetošim i šibam da se zdrobi,
da bi dala, raspuknuta, sjeme Tvoje.

I taj Grijeh se topi, nemoćan, na očigled
od sve Tvoje glazbe sa desetak žica,
ispred strasti moje tinjajuće kao led,
kao žaba koja uči od nebeskih ptica.

Ima li što drugo ili savršenije,
reći ćeš mi pa ću prozboriti,
razvezati niti zamršenije;
i anđelima tada će zazvoniti.

Tako mi svega, plesat ću pred Tobom,
rastaviti nebo na bezbrojne dare
pa nek uhvati ih onaj što se gradi Grobom.
Neka pukne ovaj raj zemaljske pare.

Znam da sluškinja sam beskorisna,
ali Ti me pojiš neprekidnom nadom
da mi mrtva djela neće biti spasopisna
nego naša šetnja Nebeskim Gradom.
26.01.2017.  09:46



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts