Monday, January 16, 2017

Plima beskrajnih obala


Možda sam ti nekad bila i previše slatka,
simpatična i draga, nedovoljno uštogljena.
Svaki pogled na me lijep i riječca glatka,
dobra volja tvoja možda bila je utopljena

od neke dragosti i miline za moju poučjivost.
Uvijek tako sve u redu počinje i površno,
brzopleti planovi za dobrodošlu mučljivost
sve dok vrag se ne opusti i zanese zdušno.

Rekla sam ti, nisam ona, ljubavi je ime Bog;
to je Onaj koji vlada svime pa i nama,
znala sam da upravlja me sve do doma tvog
i da ravna narodima, vlada našim državama.

O svome ja životu ne znam odlučivati,
samo Bog je vlastan život uzeti i dati;
što me se ne tiče, ne moram sakrivati,
što je stvarno moje, samo Bog će znati.

Iz mene je često zborila gorčina,
ona se ne javlja iz čistoga mira
nego trpi, šuti, nailazi kao plima
i beskrajne obale u tišini dira.

Pitanje je samo dobrog ili boljeg sluha
kada neka duša prilazi i prati
mjesečinu, zvijezde ili doba gluha
prije nego što se k sebi vrati.

Uvijek potrebno je poginuti, pasti,
gurati se ili glasnije podviknuti
da se mogne nastaviti rasti,
da se mogne Bogu kliknuti.

I kakva bi to bila bez ljubavi iskrenost,
o tom izbjegavam čak i pomisliti.
Čemu naglašavati, ponavljati most
kao da je samo pjena što se kiti,

kao da svih riječi imamo premalo.
Pusti dječju maštu jer ne stiže daleko
već se vraća tamo gdje joj se je dalo,
vraća se po novo, drugačije mlijeko.

A za formu, za oblikovanje Bog se stara:
ako nije nešto poznato od prije,
sigurno ti ne treba ni reforma od žara
jer te žarom srca Bog tvoj bije.
16.01.2017. 22:47






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts