Ona
koja je povjerovala tome, kako navodno su Ga zvali narodi velikih
gradova, pustinjskome Bogu, ona koja Mu je odmah rekla da je
službenica Njegova i da želi vršiti Njegovu volju, volju Boga
Svevišnjega, ona je prva vjernica, prvi čovjek Katoličke Crkve.
Tako je bilo s Marijom kada joj anđeo Gabriel navijesti da će
postati Majkom Boga. Danas je ona Kraljica neba, Kraljica Majka kao
što je majka i Katolička Crkva koja u duhu i tijelu svome nosi
Isusa Krista, Gospodina.
Pustinjski
Bog, Bog koji izvede Abrahama iz Ura, iz velegrada u pustinju i
povede ga prema najljepšim krajevima da se tamo nastani on i svi
njegovi, izvede iz pustinje, nakon četrdeset godina hoda kroz
pustinju, novi narod, izabrane od Boga koji pod vodstvom Mojsija
oslobodi svoj narod od ropstva.
Ropstvo
je uznapredovalo u velikim gradovima.
Robuje
se lažnim bogovima, izmišljenim idolima i stvarima.
U
pustinji nema previše stvari kojima bi se moglo robovati. Izabrani
narod bijahu pastiri sa svojim stadima, njihove mnogobrojne obitelji
i čitava plemena bijahu vjerna jednome Bogu, Bogu njihove pustinje i
njihova pustinjskoga načina života.
Kad
pogledamo malo pobliže, tada lako uočavamo da za vjernika Isusovoga
niti nema nekog savršenijeg načina služenja Bogu. Kamo god se
okrene čovjek, nailazi na napasti, naročito u velegradovima gdje se
ljudi osjećaju nadmoćno, zahvaljujući postojanju manjih gradova,
naselja i napuštenih mjesta na kugli zemaljskoj.
No,
reče Isus, klanjajmo se u duhu i istini.
A
to je najbolje činiti tamo gdje se ne čuje gradska buka, gdje se ne
osjeća nikakva vreva. U gradovima su to katoličke crkve, tako
sagrađene, tako uređene da u njima vladaju tišina i mir dok ne
započne veliko svakodnevno slavljenje Boga, Gospodina Isusa koji
inače prebiva u tome miru, svakome pri ruci tko poželi razgovarati
s Bogom i pokloniti Mu se.
Može
se reći da je taj mir i pustoš odjednom poremetila pustinjska oluja
poslije koje čovjek vjernik opet može u miru i tišini izmoliti
svoje molitve pred Isusom, Gospodinom. Mjesto na kojemu prebiva
Gospodin, sveto je tlo. Vjernik moli da i njegovo srce pohodi
Gospodin kako bi vjernikova duša znala da je njegovo srce sve više
sveto ili vjernik tu svetost srca sve više otkriva.
To
se događa ako se ispovijeda, ako otvara srce i čisti ga od svojih
grijeha koje mu Bog milosrdni oprašta i sve to u duhu, u hramu duha
i tijela vjernika, na posebnom tlu, u srcu, u središtu čovjeka.
Biti iskren prema sebi jest posao koji nikada ne završava dok čovjek
ne umre. No, vjernik može postajati sve iskreniji prema sebi samo u
svome vjerničkom molitvenom stavu prema Gospodinu. Bog pomaže
vjerniku da vidi istinu o sebi. Tada se vjernik iskreno ispovijeda,
odnosno rješava svojih smetnji. S većim ili manjim povjerenjem u
Gospodina, vjernik vrlo brzo nauči kako se može poslužiti
Gospodinom koji je Sluga Božji da bi sva srca upoznala spasenje.
Vjernik brzo nauči kako se mora poslužiti svime što čini
Katoličku Crkvu u koju i on sam pripada.
U
prvom redu Crkvu čine sakramenti Crkve, sedam sakramenata zbog i
radi kojih je svatko tko vjeruje u Boga prisutan u Katoličkoj Crkvi.
Moglo
bi se reći da je sakrament Pomirenja, to jest ispovijed, jedan
najviše pustinjski sakrament. Jer kao što su nekada davno
pripadnici izabranoga Božjeg naroda u pustinji slušali proroke i
činili pokore, tako danas vjernik blaguje Isusa, Kruh koji je s neba
sišao, i blaguje riječ homilije, propovijedi po tekstovima iz
Evanđelja i iz Svetoga pisma općenito. Pri tome se, u zajedništvu
s ostalim vjernim narodom, bogobojazno moli, klanja se Bogu, slavi Ga
psalmima i himnima.
Nakon
toga, nakon nekoliko dana promišljanja, može naići opet pred
Gospodina na razgovor s Njim u molitvi tišine i mira te u pripravi
za dobru ispovijed. Za to moli zagovor Blažene Djevice Marije i
pojedinih, njemu dragih, svetih Božjih vjernika.
Tada
je vjernik siguran da će se osloboditi znanih i neznanih grijeha
koje će otkriti na sebi. Grijesi su na čovjeku vjerniku i
molitelju, pritišću mu srce, zarobljavaju mu udove, poništavaju mu
prirodnu dobru volju i bacaju ga u depresivna stanja. Zbog toga Bog
prosvijetli vjernika, radi vjernika samoga, radi njegova mira i radi
njegove slobode od grijeha i slobode za radost u Gospodinu.
Vjernikov
pustinjski Bog i Gospodin Isus neće dopustiti da zlodusi opsjedaju
Božjega molitelja. Neće njegovom nemirnom srcu dopustiti da traži
mir u varljivim svjetlima velegradova, u opojnim pićima, u modernim
kretanjima i skretanjima u kojima se potiče sebičnost i
indolentnost prema siromasima i ugroženima koji su bliski vjerniku
ili na koje vjernik naiđe u životu.
Naoružan
pustinjom, vjernik neće pasti u ropstvo nego će vidjeti ono što
robovi ne vide, čuti će ono što se od buke ne čuje, osjetit će
ono što sebičnjaci ne znaju, a to je da su do nebesa oholi i
umišljeni, kao mali
bogovi,
i još se time ponose, sve dok ne nastradaju, a tada plaču i jauču
u slabostima.
Pustinjski
Bog naučit će vjernika prepoznati istinsko čovještvo na svakom
koraku, naučit će vjernika kako razlikovati Božju volju od napasti
zloduha.
Vjernik
pustinjskoga Boga neće više doživjeti pretjeranu zabrinutost oko
egzistencije kao što građani brinu jer misle da se izvan grada, ili
u pustinji, ne može preživjeti. Tako će molitelj iz pustinje
naučiti da mu pohlepa nije potrebna i da mu samo smeta da vidi
sigurnost u Gospodinu jer Gospodin je oduvijek i zauvijek, a ljudi
danas jesu, a sutra više nisu. I zgrtanje blaga i raznih stvari,
hrane i pića, elektronskih uređaja neće vjerniku iz pustinje biti
potrebni kao kompenzacija.
Svi
su ljudi žedni Boga.
Kad
se iskreno ispovijedi, vjernik se neće samo tako odlijepiti od
Gospodina i Njegova naroda nego će doživjeti lakoću kakva se može
doživjeti kada se izbrišu grijesi kod odriješenja i oproštenja od
grijeha samoga pustinjskoga Boga. To je lakoća koja se može
usporediti s lakoćom djetinjega srca.
Svaki
vjernik iz pustinje, kome je Katolička Crkva kraljica majka s
Bogorodicom kao najvećim uzorom, nije kao ostali ljudi jer su ti
neki drugi ljudi još uvijek zarobljeni predrasudama, zavaravanjima,
kompenzacijama, indoktrinacijama, slavodobitnošću, ohološću i
svojom veličinom, zgrtanjem svega i svačega i, na kraju, zarobljeni
su lažima, bludom, prijevarama i izdajama pa svakome, tko nije
takav, nastoje stati za vrat, prisiliti ga da prihvati zakone jačega,
da prihvati najgluplji moto na svijetu, a to je da cilj opravdava
bilo kakva sredstva, jer tada sredstvo postaje cilj, a cilja
nevjernici i bezbožnici uopće niti ne vide.
Pustinjski
Bog daje čovjeku dobru volju, skromnost, poniznost, vjernost i dobar
vid, još bolji sluh, i čisto srce, gotovo i pripravno u svakom
trenutku otići u plodnu i raskošnu Obećanu zemlju na nebesima
kojom kraljuje Marija, Kraljica neba. 21.12.2020. 20:40