Sunday, July 30, 2017

Sljedbenica


Pratit ću te dio puta,
budi siguran u moje stope.
Tu sam, odmah iza tvojih skuta,
moje oči zbog tebe se tope.

Doživljavat ću te kao glavnu temu
da te sve to više, bolje shvatim,
tvoje uzlete i tvoju tremu;
da ti na sve pažnju svratim.

U srce ću te svoje upisati
da ti svaki glas upamtim,
isti zrak ću s tobom udisati
sve dok sva se ne rasplamtim.

Kraj tebe ću vjerno boraviti,
ljubiti te kao dušu što se ne ponavlja,
koju nikad, nikad neću zaboraviti,
kojoj najdraži se cvijet ostavlja.

Kad se navikneš na moju odanost,
zanemarit ćeš me, prije ili kasnije,
jer ni jedna duša nema stalnost,
uvijek želi nešto jače, strasnije.

Nećeš možda ni primijetiti
da nisi uvijek ona duša ista,
ali možda ćeš se katkad sjetiti
mojih ruku, moga Boga, Krista

kojemu sam skromna službenica
koja radi Njega za tobom uzdiše,
jedinome s mnoštvom sljedbenica
koji ljubi sve to jače, sve to više.
‎nedjelja, ‎30. ‎srpnja ‎2017. 04:37:08

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts