Saturday, July 15, 2017

Maranatha


Zašto me prozivaju ti balavci iz Sodome
da im se uključim u njihove rasprave?
Zašto meni mjesto vela, igračaka nose kondome
da ih spržim sve kao sunce suhe trave?

Zašto odlaze iz moga životnoga vijeka
vrijednosti od kojih izrasla sam zdrava
mada kasno primila sam od božanska lijeka?
Zar ne vide mene u tom mnoštvu bikova i krava?

Žena sam, bez obzira na neka htijenja,
čovječica-majka svoga spola, a ne roda.
Starica sam, nisam izrasla od hijena
već sam potekla od Oca koji mi se poda

da od Njega sve naučim što je čisto,
što je iznad mene, što je nebesko i više.
Rod je ljudski, to sa spolom nije isto,
a rod božanski me u svom krilu njiše.

Kada vele da nisu od svojega spola,
uskoro će reći da su biljke, minerali.
Pokupit će ipak mrvice s mojega stola
na kojem su budni pozaspali,

usred slavne gozbe gubili su mirise i okus
jer su već od prije željni samo bluda.
Sada već se dogovaraju za novi pokus
jer su se zasitili od bludničenja luda.

Kakve besmislice blebeće taj naraštaj,
nema stidljivosti više, ni romantike,
a ti, prijatelju, samo sanjaj, maštaj;
ne zna lekciju iz ljubavi i jezika, semantike.

Zar da s njima tikve sadim dok se pjene
pa da ostane od mene samo stup od soli?
Kad me tako u svom sljepilu zamijene,
ne mogu ih izbaviti od sumpora boli.

Dok sam ovdje, u toj relativnosti
ova zvjerinjaka što ne zna moje godine,
sačuvaj me, Bože, njina prezira i kivnosti
ili spasi, dođi, Isuse, Gospodine.
‎subota, ‎15. ‎srpnja ‎2017. 03:36:50

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts