Thursday, February 16, 2017

Ako mogu ja

Ako mogu ja svijet ispraviti,
neka bude lijep i ravan.
Ako stignem još ozdraviti,
neka bude život javan

pa neka se dobro vidi, čuje
pravednost o kojoj sanjamo,
neka pravda po svuda odjekuje,
a to je onaj Bog kojem se klanjamo.

Ako mogu ja umjesto tebe
bilo što učiniti ti protiv žala,
izreci mi odmah svoje potrebe,
izaberi svoje od svih svjetskih zala

pa neka se ljubav i dobrota zna
o kojima nikad nitko nije čuo,
a koju ti samo Bog tvoj da
tada, kad je na Golgoti izdahnuo.

A što misliš, da sam neznalica
koja sanja ili samo voli maštati
i da nisam drugo nego vješalica
koja drži haljine, a ne zna opraštati?

A što misliš zašto vjerujem u Boga,
zašto pjevam, hvalim Ga i slavim?
Samo jedan lijek je protiv Zloga,
samo Bog moj vidi kad se čime bavim.

Samo Križ od moga Spasitelja
vidi me u slici, riječi, djelima;
samo volja Boga mog, Izbavitelja
čini dušu mi i srce bijelima.
16.02.2017.  22:46

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts