Sakrivam
se duboko u sebe, sklanjam sebe daleko od pogleda jer ne želim biti
sad, pod starije dane, nečija žrtva, posljednji ratnik plemena koje
izumire ili osoba koja bolji život iskusila nije.
Zašto
mi je tako važno da se sklonim, da se nađem u zavjetrini, da se
malo dulje odmaram u sjeni? Valjda zato što od mene nitko ne bi imao
nikakve koristi pa čak niti ja. Nitko ne bi imao koristi od mojega
suprotstavljanja ili lamatanja parolama jer ja ne moram progoniti
bilo kojega svog progonitelja, ne moram nikoga onesposobiti,
likvidirati već samo mogu biti u svojoj dobi osoba koja afirmira
svoja stajališta iako se to nema kome komunicirati.
Radi
sebe moram naviještati onaj bolji život kojega progonitelji ne
primjećuju, sebi moram dati malo više optimističke pozitive.
Jer
progoniteljima nije do toga da me unište nego im je samo stalo do
toga da zašutim. Oni nisu moji progonitelji već horda koja
razapinje Boga. Uvijek će ih biti, njih nitko ne želi likvidirati.
Zato se sklanjam, da ne počinim zlodjelo iz nehata, da ne dižem
oružje protiv oružja bez potrebe. Slabiji su, njihovo oružje nije
dugotrajno, izdržljivo, to je neka sklepana artiljerija koju
nazivaju filozofijom, to su ideologije bez temelja jer one su samo
hod za „protiv”.
U
početku stvori Bog nebo i zemlju, a kasnije, puno kasnije dade Sina
svoga za otkup ljudi od Grijeha da ne pogine nitko tko u Njega
vjeruje, a svi u Boga vjeruju jer zašto bi Ga inače napadali tim
izmišljotinama?
Sada
su čak izmislili da se ljudska ideja o jednome apsolutnom Bogu mora
iskorijeniti, a u Bogu žive, u Bogu se rađaju, u Bogu i umiru, i
progone druge jer ne mogu izići na kraj sami sa sobom pa im smeta
sve, i smeta im jako svaka pomisao na deklarirane vjernike. Misle da
su ti vjernici pošast ovoga svijeta, da su uzrok svega zla i da
njima samima ne daju disati i živjeti slobodno. Lakše je napasti
ljudske ideje oružjem ideologije nego reći Bogu da je naporan. Žele
slobodu mišljenja i govora i slobodno djelovanje, grčevito se bore
protiv svoje vlastite savjesti.
Što
ću im ja, zar sam ja savjest njihova?
Nekada,
u mojim mlađim danima, bilo je neophodno otići među ljude, raditi,
misliti, govoriti, izjašnjavati se, pristajati na dogovore ili
stavljati prigovore na razne prijedloge. Iz tih djelovanja izbijala
je moja vjera koja smeta svim progoniteljima Boga, to jest vlastite
savjesti.
Danas
nisam više niti približno toliko socijalno aktivan član društva.
Iz mene izbija radost i nada, u meni živi moja vjera, ali nikome to
ne smeta, nitko nema potrebe ušutkivati samotnika, ostarjelog samca
u sjeni.
Iz
te samotničke sjene se bolje vidi sve ono što je na svjetlu, ali i
ono što se čini kradom, u polumraku u kojemu svi oni koji su na
svjetlu ne mogu ništa vidjeti jasno.
U
tom polumraku sjede savjesti kojima je dosadno, koje su site svega,
prepune obijesti jer, iskreno, razloga za glad i siromaštvo u
svijetu uopće nema, ali glad i siromaštvo ipak postoje i dalje.
Progonitelji nisu siromasi, ali se boje da će to postati jer
siromašni su u svakom duhovnom pogledu, izmišljaju ideologije, a ne
konzumiraju kvalitetnu hranu; boje se siromaštva, a uzimaju siromahe
i kao izgovor za svoje rabote, u ime gladnih i siromašnih izmišljaju
izgovore za svoja nespokojstva umjesto da jednostavno proslijede
hranu gladnima i da nauče nešto jer neznanje je najveće
siromaštvo, to jest ono slabo i površno znanje, nekvalitetno
proučavanje. Te savjesti u polumraku nisu sposobne vidjeti i gledati
u sebe pa tako ne poznaju niti druge duše i savjesti.
Što
ću im ja? Uništavaju se najbolje same, i najbrže stradavaju u
svojoj biti jer njihova bit je Bog kojega progone. Stradavaju zato
što ne prihvaćaju sebe i na taj način progone svoju bit, u sukobu
su sami sa sobom kao divlje meso koje raste u zdravom organizmu.
Tko
sam ja da ih spašavam? Ne možeš spašavati progonitelja koji te
tako srčano želi uništiti i toliko zvecka s tolikim ideologijama
bez istinskog filozofskog temelja da zaista nemam kao žrtva niti
jednu drugu riječ osim žaljenja zbog takvoga stanja nečistih
savjesti, uznemirenih savjesti koje čak ne znaju niti o slobodi
osnovne činjenice: sloboda je ideal, ideja kao i ideja pravednosti,
istine, mira i slično, a ideja koja nije ostvariva zove se zato
ideal.
Ta
njihova slobodna volja je samo ideal.
I
što čine kad se ponašaju onako kako misle (pogrešno) da bi se
morali ponašati slobodni ljudi? Nastoje ignorirati ono što ne
razumiju. A to je opasnost za njih, puno veća opasnost nego što sam
ja i moja vjera. Oni su sami sebi najopasniji neprijatelji.
Dobro
je skloniti se od te jurnjave divlje horde koja razapinje Boga kako
se ne bi dogodilo da me pregaze u toj svojoj grčevitoj jurnjavi na
Križ Kristov. Boga koji umire na križu žele ubiti, Boga kojega su
ubili žele probosti, Boga kojega pokušavaju zanijekati kao mala
djeca kada niječu svojim roditeljima postojanje, kao djeca koja
niječu svojim roditeljima pravo na slobodu.
Nemoćni
su. Iz njihovih očajničkih i smiješnih pokušaja izbija nemoć.
Čovjek
ne može, a da se ne sažali nad tolikom bijedom. 18.08.2019. 04:37
Svijete
koji želiš pregaziti moju vjeru, kamo ideš?
Želiš
se uvući u kršćanske redove pa tamo širiti hereze, ha, ha.
Najprije želiš ubiti Boga, a potom Ga imitiraš i nastojiš
stvoriti istoga takvog boga. I ti to zoveš slobodom?