Sunday, March 24, 2024

Poziv tvoje Krvi

 



Samo bijah poslušna

i nađoh poziv svoj.

Kao Krv je tvoja zdušna

ovaj pravac moj.


Imam svoju viziju

koju već i svjesno pratim

kao određenu misiju

da se kući vratim.


Sve je dobro i sve je u redu,

kao uvijek, glava mi je čista;

znam da u životnome slijedu

sve ću dobiti od tebe, Krista.


Jer sam tvojim putem kročila,

makar izgleda sve jako krivo.

Samo tebe ovdje sam uočila

na toj stazi jedini si Biće živo.


I uvijek sam te nalazila

baš u mome posluhu,

samu sebe sam porazila

jer se samo tvome klanjam Duhu.


Od kada si mene otjerao

još sam uvijek zatečena

Tijelom kojim si me dotjerao

sve do dana prorečena.


A sada sam dio svega,

tako bezbrižna u hodu

kao savjest koja je bez stega.

U tebi sam pronašla slobodu.

24.03.2024. 15:32

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts